
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
      AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
10:23:01
06.02.2007
06.02.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> Max: Asi je to tim, ze jsem mel formana dycky, osobne se me libi vic nez kratky facko a k tomuhle mam svuj zvlastni vztah-je to sice prebytecna hmotnost, ale ta se da dycky vykompenzovat silnejsim motorem ze 
	
10:20:42
06.02.2007
06.02.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> TUNER: Noooo dobra to otazka.... Je to moje hracka, takze ji mam proste jen na hrani
  Je to moje hracka, takze ji mam proste jen na hrani 
	 Je to moje hracka, takze ji mam proste jen na hrani
  Je to moje hracka, takze ji mam proste jen na hrani 
10:18:17
06.02.2007
06.02.2007

Max
			
				
			
		
		
-> RomanT: a proč jsi nezvoli fáčko ? forman má vzadu zbytečnou prdel (zbytečný kila) 
	
10:16:58
06.02.2007
06.02.2007

RomanT
			
				
			
		
		
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
	08:54:25
06.02.2007
06.02.2007

TUNER
			
				
			
		
		
-> RomanT: Jen by mě zajímalo jako co chceš to auto používat...?
	
08:53:46
06.02.2007
06.02.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> Blue Power:  To jsem varil COckem-no-zadna velka krasa, ale provareny je to dost a svary jsou kvalitni - beztak na to prijde plastizol a barva
	08:50:59
06.02.2007
06.02.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> Fire:  To ti nejsem schopen rict-lestil jsem je cim se dalo a jak jen to nejvic slo, ale konkretni hodnoty jsem nikdy nemeril - podle me to o moc vetsi neni, ale rozhoddne jsou zahlazeny svy a vsechny nerovnosti-uplne do hladka
	21:57:09
05.02.2007
05.02.2007

spyker
			
				
			
		
		
ty si asi dost šílenec... paráda
	
19:41:30
05.02.2007
05.02.2007

Blue Power
			
				
			
		
		
to si vařil elektrikou nebo cočkem u těch bodu?
	19:37:48
05.02.2007
05.02.2007

Fire
			
				
			
		
		
-> RomanT: zdar, jak jsi delal na tom BMM saci, o kolik jsi zvetsoval kanaly ???
	
08:58:12
24.01.2007
24.01.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> Adamko: ooo v te dobe kdy se lakovalo byl digitalni fotak nedostupna vec - alespon pro me 
	
16:27:58
23.01.2007
23.01.2007

Adamko
			
				
			
		
		
Sevas.Ak by sa našlo nejaké foto zo stavby alebo s pred lakovania,prosím na hectorvti@azet.sk díki.Adam 
	
18:25:04
15.01.2007
15.01.2007

Jarda2
			
				
			
		
		
-> RomanT:  jóó tak tenhle motůrek by se mi tam taky líbil...
	
08:32:03
15.01.2007
15.01.2007

RomanT
			
				
			
		
		
Diky kluci-snad to bude nekdy i jezdit... Nikdo me nechce svarit konstrukci pro uchyceni motoru a provarit zbodovana mista v motorovym prostoru...to je pech. Kazdej jen rekne...hmmm to by bylo moc prace  BTW neprodava tu nekdo COcko?
 BTW neprodava tu nekdo COcko?
	 BTW neprodava tu nekdo COcko?
 BTW neprodava tu nekdo COcko?18:43:40
14.01.2007
14.01.2007

PETER
			
				
			
		
		
nádhera nemám slov
	
10:29:42
14.01.2007
14.01.2007

Wrcteam - zrušená registrace
			
				
			
		
		
hmm koukam ze se i ve vrchlabi tvrde ladi...
	16:09:14
11.01.2007
11.01.2007

Pan Kutil
			
				
			
		
		
ahoj, tak sem se konečně dokopal k tomu abych smeknul a vzal čest tvojí záměně pohonné jednotky! , nako se o kolo mě s tou záměnou roztrhl pytel...a konec konců i já se chystám asi též neco v tomto směru podniknout a tedy snad v budoucnu se mám na koho obrátit
 , nako se o kolo mě s tou záměnou roztrhl pytel...a konec konců i já se chystám asi též neco v tomto směru podniknout a tedy snad v budoucnu se mám na koho obrátit ....at se dílo podaří!...a že se daří
 ....at se dílo podaří!...a že se daří 
 
	 , nako se o kolo mě s tou záměnou roztrhl pytel...a konec konců i já se chystám asi též neco v tomto směru podniknout a tedy snad v budoucnu se mám na koho obrátit
 , nako se o kolo mě s tou záměnou roztrhl pytel...a konec konců i já se chystám asi též neco v tomto směru podniknout a tedy snad v budoucnu se mám na koho obrátit ....at se dílo podaří!...a že se daří
 ....at se dílo podaří!...a že se daří 
 
19:23:33
10.01.2007
10.01.2007

Max
			
				
			
		
		
-> RomanT: můj názor je že by to řízení mělko fungovat... Neměl by tam být tak moc rozdílný tlaky,aby se to to třeba roztrhlo :-)
	16:50:54
10.01.2007
10.01.2007

TAZI
			
				
			
		
		
-> RomanT: dík
	14:18:41
10.01.2007
10.01.2007

RomanT
			
				
			
		
		
-> TAZI: zakladovka i vrsek - syntetika - sem zvedavej co s tim teplota udela - driv jsem na fa (tedy hlinikovem bloku) mel nitro a to drzelo bez problemu
	 Roman / Orangee
            Roman / Orangee
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




