
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:03:22
17.02.2011
17.02.2011

Minik03
-> T: Mno jo sem se zase jednou připlet praseti do žrádla.
A co ty, už to máš hotový, komplet na kolech (nečetl jsem komenty, tak nevím jestli jsi to už nepsal)?

10:54:17
17.02.2011
17.02.2011

T
-> Minik03: : tohle vše lze vyčíst na virtu, já mu jen psal na odpověď, že jsem předpokládal, že se ptá na můj podvozek....a tímto teda ještě dodávám, že já je nemám nové a nevím teď jaký je to typ...

10:52:48
17.02.2011
17.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
HP dnes na Škodovky dělá už jen Racing verze se silnou pístnicí (Sporting jedeny z posledních jsem kupoval 5 let zpět), na rallye určitě lepší řešení jak GAZ, SPAX
Jako extraligu bych jmenoval Proflex, Reiger racing apod. a ne Protlum, kterej je na úrovni HP +/-
skoda-virt.cz/cz/.../6715 -databaza-tlmicov-s1000-13 6
Jako extraligu bych jmenoval Proflex, Reiger racing apod. a ne Protlum, kterej je na úrovni HP +/-
skoda-virt.cz/cz/.../6715 -databaza-tlmicov-s1000-13 6
10:48:36
17.02.2011
17.02.2011

Minik03
-> havlik: Tak v tom případě se omlouvám. Mluvil jsem nedávno s jedním zavodníkem, který mi říkal, že ty HP na velký zavodění nejsou. Tak ale asi mluvil o těch sportingách. A proti sportingum si myslím, spaxy a gazy jsou lepší, mají alespoň stavitelnou tohost.
10:43:02
17.02.2011
17.02.2011

havlik
-> Minik03: hp naopak sporting nedela dela uz jen racing tzn ty s tlustou pistnicí
10:42:57
17.02.2011
17.02.2011

m8rinek
-> Minik03: GAZ a SPAX nejsou proti HP tuningový?
HP dělá i vyloženě racingový tlumiče, stejně jako Protlum...
HP dělá i vyloženě racingový tlumiče, stejně jako Protlum...
10:40:00
17.02.2011
17.02.2011

Minik03
-> T: Co se týče tlumičů tak HP sporting na tyhle auta jsou jen "tuningovy". Pokud bych chtěl něco lepšího, tak GAZ nebo SPAX. Pak už je jen extraliga v podobě Protlumu ale to jsou jiny cenovky
10:34:41
17.02.2011
17.02.2011

T
-> kenny89: : pružiny pohledej na tady na virt od T2 a tlumiče hledej na hpsporting.cz myslim 

22:54:52
16.02.2011
16.02.2011

kenny89
na kolik prijdou ty tlumiče? a pruziny?

15:16:08
14.02.2011
14.02.2011

T
-> minno: : no zkracoval dráhu řazení a máš pravdu, že auto stálo pár měsíců a projel jsem jen opravdu asi 4 km, tak počkám, až se projedu dál
a děkuji za pochvalu
-> stika87: : taky si myslim,ono z toho osobáka sednout sem.....nebe a dudy


-> stika87: : taky si myslim,ono z toho osobáka sednout sem.....nebe a dudy

00:11:23
11.02.2011
11.02.2011

stika87 - Maschinenführer
-> T: parada ;-) taky jsem to dnes vytahl a jak rikas kdyz se nekdo ohlidne je to parada pocit
jinak se mi to zdalo taky nak moc tvrdy ale to bude asi tim houpavim favem

jinak se mi to zdalo taky nak moc tvrdy ale to bude asi tim houpavim favem

08:47:14
10.02.2011
10.02.2011

minno
-> T: si robil aj niečo s radením? Jednička tam ide vždy ťahšie. Ale skús to prebehnúť na dlhšej trase, keď je olej v prevodovke ohriaty na prevádzkovú teplotu, tak jednička tam už obvykle ide sama. Ináč autíčko vyzerá krásne.
21:21:20
09.02.2011
09.02.2011

T
-> Pavel P..: : já bych toho chtěl



21:09:38
09.02.2011
09.02.2011

Pavel P..
-> T: nemám ale chtěl bych

21:08:09
09.02.2011
09.02.2011

T
-> havlik: : OK, ještě počkám,ale i tak to asi bude muset níž
-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš?
ale radši bych nějaký 14" 

-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš?


18:47:17
09.02.2011
09.02.2011

Pavel P..
-> T: chtělo by to jiný kola...
takový loukotě nebo jitrnice by tomu jistě sekli


17:11:42
09.02.2011
09.02.2011

havlik
-> T: jo eště sedno trošku
17:10:20
09.02.2011
09.02.2011

T
tak po ujetí asi tak 4 km si to sedlo o 1,3 cm, sehne ještě?
jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku
řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super
no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká


jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku

řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super

no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká



17:03:01
09.02.2011
09.02.2011

T
-> sm: : dík :-) kdyby byly, tak je tam dam 

08:44:24
09.02.2011
09.02.2011

sm
Parádní eRko, jen tomu dát původní chromový nárazníky, tak je to dokonalý! :) (to je ale jen můj vkus:) )