skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:33:04
17.03.2011
17.03.2011

Eidy
-> T: Ale zvládneš. Potřebuješ akorát šupleru na kontrolu rozměrů a hlavně 3 frézy. Bez nich to nedáš. Já zatím viděl jen kompletní sadu. Tahle sada je jen třetina potřebnýho nářadí.
21:29:06
17.03.2011
17.03.2011

T
-> Eidy: : takže to stejně sám nezvlávnu? a to je teda ta sada nekompletní? nebo teda se mělo prodávat spíš víc sad? to nejak nechpápu teda 

21:24:03
17.03.2011
17.03.2011

Eidy
-> T: Tak to jo, nicméně potřebuješ 3 úhly. 45, 60 a 90° nebo tak nějak. Musíš vytvarovat celý sedlo. A musíš přesně, jako šířku a průměr dosedací plochy. Jinak je to naprd.
21:21:12
17.03.2011
17.03.2011

T
-> Eidy: : nene,to myslíš, že ta plocha co vidíš je u vevnitř? nene,to je normálně zkosený....se se spíš nezdály rozměry a stupně byly jen 45st?
zítra nafotim....
zítra nafotim....
21:18:16
17.03.2011
17.03.2011

Eidy
-> T: Podle mě to není ono. Krabička sice tvrdí, že ano, ale mě se to nezdá. Musí to mít úhel. A musí tam být 3 úhly. Tohle je pořád plochý.
Tady je takovej příklad.
skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
Tady je takovej příklad.
skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
19:22:54
17.03.2011
17.03.2011

T
tak co frézky? jsou to ani nebo ne?
ted mi tu někdo chybí, kdo by mi už dávno odpověděl 


15:03:45
17.03.2011
17.03.2011

T
-> minno: : no mě už to tak se.e, že spíš přemýšlím a nějakých mín olejových poloosách
jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim
-> afro100: : moc hezký
koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim 


jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim


-> afro100: : moc hezký


14:58:20
17.03.2011
17.03.2011

afro100
-> T: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_539_144086__2011-0
2-20_13-19-05_88.jpg
pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika
to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika
to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
14:56:14
17.03.2011
17.03.2011

minno
-> T: keď tečie olej vždy prepúšťa práveže len to vnútorné gufero. Vonkajšie je len akoby taká prachovka proti vniknutiu nečistôt do ložiska, prípadne aby vazelína z ložiska nevyšla von.... Ináč tá pružinka v gufere je len založená za taký límček gufera.
Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
14:54:25
17.03.2011
17.03.2011

T
no ještě aby toho nebylo málo tak jen tak v mezičase 

14:53:17
17.03.2011
17.03.2011

T
a atdy velké
nebo mi to jen přijde? nikdy jsem to v ruce neměl 


14:52:32
17.03.2011
17.03.2011

T
tady mi to přijde malé 

14:51:57
17.03.2011
17.03.2011

T
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam



14:51:08
17.03.2011
17.03.2011

vhml
-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
14:51:07
17.03.2011
17.03.2011

T
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co? 

14:50:06
17.03.2011
17.03.2011

T
-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal
jinak důvod asi chápu proč
-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?


-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
14:33:52
17.03.2011
17.03.2011

vhml
-> afro100: jasná.
Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
14:30:56
17.03.2011
17.03.2011

afro100
-> vhml: tak jako ja som to bral ze to rozobere a bude menit ty gufera ... inak je to jasne blbost
14:29:50
17.03.2011
17.03.2011

vhml
-> afro100: vyměnit za nové je nesmysl. Pokud olej teče dál, tak opět nasajou. Dokud bude téct olej tak pravidelně vypalovat/ohřívat. Prostě dosáhnout teploty varu oleje aby vylezl z obložení a šel utřít.
14:28:16
17.03.2011
17.03.2011

afro100
T 17.03.11 14:15:04 napsal:
→ vhml: : a jeje, to mam radost
ale letlampa neni,
jiny prostředek?
Vymenit za nove ...
Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...
→ vhml: : a jeje, to mam radost

jiny prostředek?
Vymenit za nove ...
Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...