T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:33:04
17.03.2011
Eidy
-> T: Ale zvládneš. Potřebuješ akorát šupleru na kontrolu rozměrů a hlavně 3 frézy. Bez nich to nedáš. Já zatím viděl jen kompletní sadu. Tahle sada je jen třetina potřebnýho nářadí.
21:29:06
17.03.2011
T
-> Eidy: : takže to stejně sám nezvlávnu? a to je teda ta sada nekompletní? nebo teda se mělo prodávat spíš víc sad? to nejak nechpápu teda 3
21:24:03
17.03.2011
Eidy
-> T: Tak to jo, nicméně potřebuješ 3 úhly. 45, 60 a 90° nebo tak nějak. Musíš vytvarovat celý sedlo. A musíš přesně, jako šířku a průměr dosedací plochy. Jinak je to naprd.
21:21:12
17.03.2011
T
-> Eidy: : nene,to myslíš, že ta plocha co vidíš je u vevnitř? nene,to je normálně zkosený....se se spíš nezdály rozměry a stupně byly jen 45st?

zítra nafotim....
21:18:16
17.03.2011
Eidy
-> T: Podle mě to není ono. Krabička sice tvrdí, že ano, ale mě se to nezdá. Musí to mít úhel. A musí tam být 3 úhly. Tohle je pořád plochý.

Tady je takovej příklad.

skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
19:22:54
17.03.2011
T
tak co frézky? jsou to ani nebo ne? 40 ted mi tu někdo chybí, kdo by mi už dávno odpověděl 8
15:03:45
17.03.2011
T
-> minno: : no mě už to tak se.e, že spíš přemýšlím a nějakých mín olejových poloosách 10 3

jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim 8 3



-> afro100: : moc hezký 4 koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim 8
14:58:20
17.03.2011
afro100
-> T: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_144086__2011-0 2-20_13-19-05_88.jpg



pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika



to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
14:56:14
17.03.2011
minno
-> T: keď tečie olej vždy prepúšťa práveže len to vnútorné gufero. Vonkajšie je len akoby taká prachovka proti vniknutiu nečistôt do ložiska, prípadne aby vazelína z ložiska nevyšla von.... Ináč tá pružinka v gufere je len založená za taký límček gufera.



Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
14:54:25
17.03.2011
T
no ještě aby toho nebylo málo tak jen tak v mezičase 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:54:25
14:53:17
17.03.2011
T
a atdy velké 8 nebo mi to jen přijde? nikdy jsem to v ruce neměl 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:53:17
14:52:32
17.03.2011
T
tady mi to přijde malé 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:52:32
14:51:57
17.03.2011
T
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam 8 4
14:51:08
17.03.2011
vhml
-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
14:51:07
17.03.2011
T
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co? 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:51:07
14:50:06
17.03.2011
T
-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal 8 jinak důvod asi chápu proč 4



-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
14:33:52
17.03.2011
vhml
-> afro100: jasná.



Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 14:34:05
14:30:56
17.03.2011
afro100
-> vhml: tak jako ja som to bral ze to rozobere a bude menit ty gufera ... inak je to jasne blbost
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 14:31:13
14:29:50
17.03.2011
vhml
-> afro100: vyměnit za nové je nesmysl. Pokud olej teče dál, tak opět nasajou. Dokud bude téct olej tak pravidelně vypalovat/ohřívat. Prostě dosáhnout teploty varu oleje aby vylezl z obložení a šel utřít.
14:28:16
17.03.2011
afro100
T 17.03.11 14:15:04 napsal:

→ vhml: : a jeje, to mam radost 8 ale letlampa neni,

jiny prostředek?




Vymenit za nove ...



Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...
Extreme Tyres