
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:03:28
15.11.2011
15.11.2011

Milan 136
-> Eidy: já akutně nic nepotřebuju, ale ty různý komponenty se mi tam prostě líbí

21:01:02
15.11.2011
15.11.2011

Eidy
Mě se ve speedpru moc líbí, ale popravdě bych si toho zas tolik neodvezl. Moc se mi toho nehodí. Ale vysokotlaký hadice na chlazení bych bral hned. Speedpro je má fakt nejlevnější a přesto bych tam nechal ranec.

20:57:08
15.11.2011
15.11.2011

T
-> Milan 136: : jojo, pár věcí bych si vybral 

20:35:23
15.11.2011
15.11.2011

Milan 136
-> T: to jsem okolo jel i včera
minule jsem se tam zastavil. to by se nakupovalo...

20:32:25
15.11.2011
15.11.2011

T
-> Milan 136: : já tam jel schválně,ale držel se , tak mam jen tohle 

20:30:23
15.11.2011
15.11.2011

Milan 136
-> T 15.11.11 20:26:10: mně volant táhnul dneska ke Speedpru šeredně. Ale překonal jsem to. kdybych tam vlezl, tak odvážim sedačky 

20:26:10
15.11.2011
15.11.2011

T
-> m8rinek: : cca 5 mm
-> Eidy: : chodil jsem po speedpru a žena kupovala dárek a já koukal, co bych si koupil pro sebe hned
snad to bude lepší, než ten papír no

-> Eidy: : chodil jsem po speedpru a žena kupovala dárek a já koukal, co bych si koupil pro sebe hned



20:18:58
15.11.2011
15.11.2011

Eidy
-> T: No vida, těsnivo pod ovsa pro nové koně. 

20:12:22
15.11.2011
15.11.2011

m8rinek
-> T: z jak silneho plastu to je?
19:39:54
15.11.2011
15.11.2011

T
byl jsem donucen na nákupy do Plzně, tak jsem koupil alespoň maličkost taky pro sebe 

23:36:49
11.11.2011
11.11.2011

VeTeV
-> Pavel P..: nejblizsi vetef bych vynechal. Nicmene je to smrtelny koktejl a T je v podstate sebevrah

18:59:13
11.11.2011
11.11.2011

Milan 136
-> Eidy 11.11.11 13:06:41: no, měl by ses léčit




18:58:40
11.11.2011
11.11.2011

Milan 136
-> Pavel P.. 11.11.11 00:47:54:




14:54:16
11.11.2011
11.11.2011

T
tady je veselo koukám 

13:32:30
11.11.2011
11.11.2011

Pavel P..
-> Eidy: jseš



13:06:41
11.11.2011
11.11.2011

Eidy
-> Pavel P..: Tak to jsem teda měl donedávna víc štěstí než rozumu. A já s tím jezdil na okruhu. No nejsem já blázen? 

12:36:53
11.11.2011
11.11.2011

minno
-> Pavel P..: čo ty vieš, možno T nebude jazdiť tiež viac ako 50 a ten motor ho prežije

00:47:54
11.11.2011
11.11.2011

Pavel P..
-> VeTeV: popřípadě po přehoupnutí prahu garáže následuje uvaření, motoru, brzd, prasknutí hlavy a odpadnutí kolečka 
Kurva už by ty Techwebácký sci-fi články měli zakázat a autory nakopat do prdele zepředu a pověsit za ptáky na nejbližší Vëtef

Kurva už by ty Techwebácký sci-fi články měli zakázat a autory nakopat do prdele zepředu a pověsit za ptáky na nejbližší Vëtef

00:24:09
11.11.2011
11.11.2011

VeTeV
-> Pavel P..: v kombinaci s kyvkou, 2p a obyč altíkem, nemá šanci ani vyjet z garáže..

21:41:50
09.11.2011
09.11.2011

Fifa
05.11.11 20:52:51


