T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:03:28
15.11.2011
Milan 136
-> Eidy: já akutně nic nepotřebuju, ale ty různý komponenty se mi tam prostě líbí1
21:01:02
15.11.2011
Eidy
Mě se ve speedpru moc líbí, ale popravdě bych si toho zas tolik neodvezl. Moc se mi toho nehodí. Ale vysokotlaký hadice na chlazení bych bral hned. Speedpro je má fakt nejlevnější a přesto bych tam nechal ranec.8
20:57:08
15.11.2011
T
-> Milan 136: : jojo, pár věcí bych si vybral 4
20:35:23
15.11.2011
Milan 136
-> T: to jsem okolo jel i včera1 minule jsem se tam zastavil. to by se nakupovalo...
20:32:25
15.11.2011
T
-> Milan 136: : já tam jel schválně,ale držel se , tak mam jen tohle 3
20:30:23
15.11.2011
Milan 136
-> T 15.11.11 20:26:10: mně volant táhnul dneska ke Speedpru šeredně. Ale překonal jsem to. kdybych tam vlezl, tak odvážim sedačky 1
upraveno 2x, naposled 15.11.2011 20:34:21
20:26:10
15.11.2011
T
-> m8rinek: : cca 5 mm

-> Eidy: : chodil jsem po speedpru a žena kupovala dárek a já koukal, co bych si koupil pro sebe hned 40 snad to bude lepší, než ten papír no 8 4
20:18:58
15.11.2011
Eidy
-> T: No vida, těsnivo pod ovsa pro nové koně. 1
20:12:22
15.11.2011
m8rinek
-> T: z jak silneho plastu to je?
19:39:54
15.11.2011
T
byl jsem donucen na nákupy do Plzně, tak jsem koupil alespoň maličkost taky pro sebe 6
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.11.2011 19:39:54
23:36:49
11.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: nejblizsi vetef bych vynechal. Nicmene je to smrtelny koktejl a T je v podstate sebevrah4
18:59:13
11.11.2011
Milan 136
-> Eidy 11.11.11 13:06:41: no, měl by ses léčit3 3 3
18:58:40
11.11.2011
Milan 136
-> Pavel P.. 11.11.11 00:47:54: 3 3 3
14:54:16
11.11.2011
T
tady je veselo koukám 3
13:32:30
11.11.2011
Pavel P..
-> Eidy: jseš3 3
13:06:41
11.11.2011
Eidy
-> Pavel P..: Tak to jsem teda měl donedávna víc štěstí než rozumu. A já s tím jezdil na okruhu. No nejsem já blázen? 3
12:36:53
11.11.2011
minno
-> Pavel P..: čo ty vieš, možno T nebude jazdiť tiež viac ako 50 a ten motor ho prežije1
00:47:54
11.11.2011
Pavel P..
-> VeTeV: popřípadě po přehoupnutí prahu garáže následuje uvaření, motoru, brzd, prasknutí hlavy a odpadnutí kolečka 3

Kurva už by ty Techwebácký sci-fi články měli zakázat a autory nakopat do prdele zepředu a pověsit za ptáky na nejbližší Vëtef3
00:24:09
11.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: v kombinaci s kyvkou, 2p a obyč altíkem, nemá šanci ani vyjet z garáže..3
21:41:50
09.11.2011
Fifa
05.11.11 20:52:51 3 3
Extreme Tyres