skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:01:43
03.03.2012
03.03.2012

T
-> Eidy: : jojo,to jsem si všimnul na fotkách, jak to bylo řešený...z čeho byla pružinka nemáš zdání ?
20:56:13
02.03.2012
02.03.2012

Eidy
-> T: Já měl totiž ještě jednu vychytávku. Na struně jsem měl mezi bovdenem a páčkou na karbu navlečenou dlouhou tlačnou pružinku, která to pomáhala vracet. Ono se to nezdá, ale tření v bovdenu je na takhle malej pohyb už velký. 
Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.

Sice jsem otáčky do Mostu v tom mrazu zvedal, ale to nesmí mít vliv na spadnutí otáček nedovřením klapky.
18:30:20
02.03.2012
02.03.2012

T
-> afro100: : no tak na to ještě zítra kouknu,ale abych to pak přetlačil pedálem
-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax

-> radekp: : aha, to mě jediný napadlo,ale zase jsem si říkal, že napínák a vzpěra je rozdíl...ale jak píšeš no, mam origo od ZdrubT, jen čekam na komax

18:25:51
02.03.2012
02.03.2012

radekp
-> T: tak na fotce je zajímavě vyřešený držák altíku,mohlo by to fungovat i jako vzpěra nohy větráku,ale teď jsem četl, že už Tě ZbrubT vybavil

18:25:23
02.03.2012
02.03.2012

afro100
-> T: tak dat ine, alebo inam
18:17:26
02.03.2012
02.03.2012

T
-> m8rinek: : nojo,ale když sundam pérko a natahuju a natahuju, tak nic, až moji rukou to spadne...
17:38:58
02.03.2012
02.03.2012

m8rinek
-> T: Pokud zatlačíš na páčku a spadne to, tak to přeci ničím jiným než špatným dotlačením na doraz být nemůže...
17:32:05
02.03.2012
02.03.2012

T
no moc mi toho ale motor nenechal
jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...
jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je
a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?


jinak teda jen jsem kouknul na přední nápravu po výměně brzd a utahnul kola, zítra ještě zadní a nasadit čelo s nárazníkem a vymyslet držák na výfuk, tak snad se v neděli svezu...
jen se mi pořád nelíbí ty vysoké otáčky a pružinkou to není...když zatlařim na páčku já,tak to spadne...takže možná vůle na klapce nebo jen stahnout otáčky zkusit na šroubu? a když,tak kterej to je

a myslím, že to tak bude...jestli se nepletu, tak jsi je po cestě do Mostu zvedal Eidy...nebo jsi je pak stahoval?
17:27:53
02.03.2012
02.03.2012

T
-> radekp: : přiznám se, že nevím proč
-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ


-> Radek Retro eLeSo: : dneska po výměně oleje...nechtěl jsem,ale když tak machruješ

16:02:59
02.03.2012
02.03.2012

Radek Retro eLeSo
-> T 28.02.12 13:30:05: nemáš zač,když to dokážu tak rád helfnu
jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim


jinak si teda rejpnu=já už od včera taky vrčim



15:50:02
02.03.2012
02.03.2012

radekp
-> T: jsem si vzpoměl na tebe při pohledu na tohle řešení:
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
i135.photobucket.com/albu ms/.../bilde-69.jpg
09:35:38
02.03.2012
02.03.2012

T
-> stika87: : tak držim palce 

23:44:54
01.03.2012
01.03.2012

stika87 - Maschinenführer
-> T: prvni pokus se nezdaril:) snad ten druhy v nedeli vyjde :)
14:21:11
01.03.2012
01.03.2012

T
-> Tommyk: : no a musel bych asi hodne přemlouvat prasátko,abych si tenhle nákup dovolil
-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu
a jak to, že ty nevrčíš už? 

-> stika87: : no ale jak jsem psal...tento týden jsem ležel:-(tak snad te´d o víkendu


07:12:00
01.03.2012
01.03.2012

stika87 - Maschinenführer
no to budu muset pohnout :) tady uz se vrci a ja jeste nezaburacel i kdyz uz je vse hotove :)
22:20:49
28.02.2012
28.02.2012

Tommyk
-> T: aha, já myslel že jsou to 4L kanystry
právě si říkám, to má zásobu na 5 let..?? 


22:18:36
28.02.2012
28.02.2012

T
-> Nepér: : tak, tak...měla to býl 4L a 1L a pak koukám, že jich je nějak moc
-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory


-> Tommyk: : 5L nevim jestli by uživilo dva motory


21:48:12
28.02.2012
28.02.2012

Nepér
Haha, taky měli jen litrovky, žejo? 

21:42:29
28.02.2012
28.02.2012

Tommyk
-> T: k čemu tolik oleje? zanedlouho budu mít výměnu, tak že bych se stavil?

15:57:33
28.02.2012
28.02.2012

T
-> Eidy: : to nee, jen olej ve friťáku už byl nějakej přešlej...
