skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:08:23
28.03.2012
28.03.2012

m8rinek
-> T: to co ti píšem od začátku...
21:07:57
28.03.2012
28.03.2012

T
-> m8rinek: , -> vhml: : na větráku nebo vodní pumpě ?
jinak klídek...teď jsem s tim najel prvních asi 400 km s termostatem a chladil jsem,to bylo důležitý
teď bude teda vývoj pokračovat 
jinak klídek...teď jsem s tim najel prvních asi 400 km s termostatem a chladil jsem,to bylo důležitý


21:06:37
28.03.2012
28.03.2012

T
21:03:17
28.03.2012
28.03.2012

m8rinek
-> vhml: asi tak...
21:02:30
28.03.2012
28.03.2012

vhml
-> m8rinek: je to marný, je to marný, je to marný :-D
21:00:16
28.03.2012
28.03.2012

m8rinek
-> T: Pořád jezdíš malou řemenici.
20:59:28
28.03.2012
28.03.2012

T
-> m8rinek: , -> Eidy: : takže náporák...tohle fakt stojí z prd
ani ten výfuk mě tak nesere, že ho přez ten větrák stejně neslyším




20:45:27
28.03.2012
28.03.2012

Eidy
-> T: Jak říká m8rinek, je to o větráku. Ta volnoběžná tryska už je houby platná.
20:38:41
28.03.2012
28.03.2012

m8rinek
-> T: větrák... Dnes jsem nasadil 6listou vrtuli a až nečekaně to pomohlo...
20:35:41
28.03.2012
28.03.2012

T
-> Eidy: : no zvuk je trošku jinčí a o zvyku můžu mluvit po projetí a výkon to samé,ale vzhled...nevím jestli tam sedí nebo ne
divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....
jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny
to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/

divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....
jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny

20:27:11
28.03.2012
28.03.2012

Eidy
T 28.03.12 19:43:55 napsal:
po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší
Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?
Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší

Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
20:02:28
28.03.2012
28.03.2012

T
no a aby toho nebylo najednou moc pozitivního...tak jsem zkusil přehodit zpět Eidyho altík a zkusil nastartovat...žárovka byla nějak slabě svítila a nezhasla....tak jsem zase vrátil svůj a stav trvá.....kontrolka slabě svítí a nezhasne....zítra zkusím ještě jedno mechanické náhradní relé....ale cesta do Msotu a zpět bez problému....já už nevim 

19:43:55
28.03.2012
28.03.2012

T
po...tak já nevím...snad si na to zvyknu....to je lepší 

19:38:24
28.03.2012
28.03.2012

T
tak jsem se v tom zase vrtal
no tady je před...

14:49:32
27.03.2012
27.03.2012

T
-> radekp: : no píšu, že jsem rád, že ujedu 150 a pojedu 200
ikdyž bych se rád svezl 



13:28:21
27.03.2012
27.03.2012

radekp
-> T: a do Vysokého Mýta to máš 200, tak přijeď 9. na Velikonočn pondělí potrénovat, co?
13:20:19
27.03.2012
27.03.2012

T
-> Eidy: : zeptám se dneska na víčko a na to co snesou vlastně moje hadice :-)
jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km
ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu
člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no
-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km


člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no

-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
21:08:49
26.03.2012
26.03.2012

m8rinek
-> T: jak zalejváš chladič? Voda musí být jen lehce nad lamelky, víc to stejně vyhází...
21:05:49
26.03.2012
26.03.2012

Eidy
-> havlik: S hadicema bez opletu bych se bál.
-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.
Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my
.
-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.
Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my

20:53:54
26.03.2012
26.03.2012

havlik
-> T: schanej origo autapal bud 0.04 nebo 0.1 otázkou je jestli 0.1 vydrzi hadice