T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:48:22
13.08.2012
T
po...teď jen přemýšlím jestli se s ní bude ještě něco dělat nebo ne....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.08.2012 19:48:22
19:46:44
13.08.2012
T
další příprava na přestavbu....před
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.08.2012 19:46:44
07:32:12
12.08.2012
T
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy 3 8

-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no 10 tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 4
21:55:40
11.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
07:54:57
11.08.2012
Bery
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.
závodní je za balík,to je děs...
07:51:06
11.08.2012
T
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima 8
15:07:48
09.08.2012
T
-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou 4
jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme 4 40 takže musim auto umýt 8 3
14:19:09
09.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš 4 My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 1
upraveno 2x, naposled 09.08.2012 14:20:24
08:02:47
09.08.2012
T
-> M@rtin: : ty též? 4

-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení? 5
20:50:13
08.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.4
19:59:01
08.08.2012
M@rtin
-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem4
07:36:36
08.08.2012
T
-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem 4
23:11:22
07.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam 4
14:49:59
07.08.2012
T
-> TTomas: : 52
14:48:47
07.08.2012
TTomas
-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
14:35:10
07.08.2012
T
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první 3 hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 4
13:29:11
07.08.2012
vhml
-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
10:26:25
06.08.2012
T
-> vhml: : říkám, že mě ty nejhorší zátěže ještě čekají 3 8
08:35:15
06.08.2012
vhml
-> T: pořád tam ještě máš tu 20 kilovou baterku? 3
18:45:50
05.08.2012
T
-> radekp: : tak prozatím jen drobnosti, že věci jako zadní sedačky atd mě čekají.....
přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g
přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g
to jsou zatím hotové výrobky.....
Extreme Tyres