T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:44:45
27.09.2012
T
-> havlik: : no pořád víc, než s rámem 3 jinak je to dělaný na míru, ještě zkusím před výrovou,ale takhle jsem to měl už v autě 4 a spolujezdec má smůlu 40
10:43:56
27.09.2012
havlik
-> m8rinek: je to měl taky jen na sebe, ale rozhodně vim že jedna až dvě pozice nestačily při jízdě se to líp pozná než když sedíš v garáži
10:33:13
27.09.2012
m8rinek
-> havlik: tak pokud to má jen na sebe tak není problem...
10:30:58
27.09.2012
havlik
-> T: přijde mi že máš hrozně málo možností na nastavení sedačky.
10:25:57
27.09.2012
T
a tady ještě...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.09.2012 10:25:57
10:24:51
27.09.2012
T
další návrhy
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.09.2012 10:24:51
20:38:15
25.09.2012
T
-> Bery: : jasný, chápu...udělam další návrh teda koukám 40
19:37:25
25.09.2012
Bery
to je na tobě,ale tam na konci stačí,když zůstane trojúhelník cca 5cm a do konce to poběží do ztracena,jen aby se ti to neprohlo,nebo nepružilo až kecneš do křesla,nebo se budeš klepat po výmolech
19:32:55
25.09.2012
T
-> Bery: : aha, no já si říkám kterou svislou, ona je totiž ve skutečnosti na uchycení do kastle, takže vodorovná...to bude ten držák šílenej pak...nebo, že by nevadilo tu packu upálit a udělat uchycení blíž u sebe ? stejně budu originál uchycení vyztužovat....
19:26:54
25.09.2012
Bery
-> T: Eidy myslí tu packu napravo,to není dobrý,musíš tomu udělat bok až do konce
19:13:58
25.09.2012
T
-> m8rinek: . nee, teď jen zkouším varianty a ta, kterou si vyberu, tak se udělá znova, stejně mi kamarád ohnul držáky obráceně...

-> Eidy: : po pravdě nevím teď co myslíš 8
19:01:49
25.09.2012
Eidy
-> T: Ale hlavně jsi měl dotáhnout svislou plochu vpravo až nakonec. Takhle to bude pružit.
18:47:31
25.09.2012
m8rinek
-> T: a to budeš vrtat růčo? Nebylo by to lepší nakreslit sakum prdum už na začátku?
16:57:26
25.09.2012
T
16:56:49
25.09.2012
T
takže varianta č.3 už je asi moc 40
radiusy uvidím jestli budou...


-> Radek Retro eLeSo: : v pohodě 4
16:49:45
25.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> T 07.09.12 14:08:51: k tobě vložit fotku nejde a u sebe mi to v tu dobu nešlo
neboj ale seknu to tam a odprezentuju se vší parádou3 4
16:37:49
25.09.2012
m8rinek
-> T: já mám svuj držák v podstatě plnej, ale chtělo to radiusy... a když už díry volil bych asi menší....
16:33:45
25.09.2012
havlik
-> T: nevim uz to nemam
16:33:22
25.09.2012
MATTESS
-> T: v rozích to chtělo radius.
16:07:02
25.09.2012
T
-> havlik: : to neni držák, to je cedník 3 co to váží ?

-> ZdenoR: : i kdybych nedosáhnul na pedály, tak auto nepůjčím 3
Extreme Tyres