T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:58:12
08.01.2013
T
-> Qwak: : no držáky jsou v podstatě sranda,ale ramena bych předělávat nechtěl :-/

jinak teda abych tady neplašil někoho,tak jde v podstatě jen o tyhle držáky, co jsem teda postřehl a asi by to šlo jen posunout díru,ale mam tu možnost, tak jsem si nechal držáky udělat podle sebe....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.01.2013 12:58:12
23:33:00
07.01.2013
Qwak
-> Bery: taky mě čeká nejaky lehký převařování.. ale jinak to snad bude OK..
23:22:24
07.01.2013
Bery
taky jsme pár drobností upravovali a převářeli/dovářeli,ale jako základ to nebylo špatný.celý bych to řezat,ohybat a vařit nechtěl
upraveno 1x, naposled 07.01.2013 23:24:15
20:36:55
07.01.2013
Qwak
-> T: taky by to měla být molčanovka" asi i soudruh molčan udělal chybu.. doufám že ramena budou ok .. 7
17:13:01
07.01.2013
m8rinek
-> T: Co psal Radek, tak myslim, že Molčanovka uplně přesností netrpěla...
15:59:31
07.01.2013
Qwak
-> havlik: jj to bude on dík ..
psal sem sz uvidíme co napíše ale matně si vzpomínám že sem se ho právě na to ptal a říkal snad že jo ..
15:34:37
07.01.2013
havlik
-> Qwak: myslim že to byl dipi
15:33:54
07.01.2013
Qwak
-> T: obávám se že už to ve zprávách nenajdu ... ale zkusím to,.. možná někdo bude vědet kdo to byl.. prodával tu za dobrou cenu ty červený s tím uložením bez pružiny ,, už je to předminulej rok nekdy k vánocům....
15:21:02
07.01.2013
T
-> Qwak: : a od koho ? zeptej se ho ze zajímavosti....
15:16:46
07.01.2013
Qwak
-> T: přímo od něj ne,.. od někoho tady z virtu a ten to od něj měl udajně mít.. 7 to už se asi nikdy nedovíme.. ale já doufám že to tak bude abych já pak nezjistlil že ty ramena jsou špatny.. to by bylo podstatně horší .. 7
15:09:49
07.01.2013
T
-> Qwak: : nedá se nic dělat, jen pro jistotu....to bylo všechno komplet od Molčana ?
21:57:27
06.01.2013
Qwak
-> T: to mě mrzí hele.. 7 já to nijak nestudoval ...
21:56:42
06.01.2013
T
-> Qwak: : no jeden byl úplně na hov.. a tak jsdem si nechal rovnou udělat oba stejné podle sebe....
21:48:30
06.01.2013
Qwak
-> T: ty držáky jsou blbý? 7 8
20:56:20
06.01.2013
T
tak zadaná výroba na nové vnitřní držáky ( ty "účka" ), tak se dneska "lisovaly" ložiska v mezičase, tak se snad povedlo :-) a o víkendu už snad se něco přismrkne na auto už 5
20:16:28
02.01.2013
T
-> Toušík: : no to děkuji 8 3
18:21:22
02.01.2013
Toušík
-> T: Hele tak jsem měl úplně stejné problémy. Ten čep si myslím že jsem si trošku vyboural ale stejně to asi vytáhnout nepůjde. A ty držáky já jsem si trošku profrézoval jinak nevím jak to jinak řešit.. No a nakonec když jsem to napasoval tak jsem pochopil že to auto je k "ho..u" a už je tam navařeno vše zpět jak má bejt ve 100vce 21
upraveno 1x, naposled 02.01.2013 18:22:10
18:10:23
02.01.2013
T
no a ještě jedna chyba, aby toho nebylo málo...budu muset sehnat nebo si nechat udělat jiný držák na "šoupání" s vnitřním ramenem...je blbě udělaná díra pro štěft asi o 5mm a tím jsem bez možnosti nastavení 8
18:08:16
02.01.2013
T
18:07:13
02.01.2013
T
a teď to horší 3 8
moc se mi nelíbí, že mám celou nápravu moc vpředu a tím jsem přišel o možnost vyndání čepu, takže přemýšlím, co s tím...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2013 18:07:13
Extreme Tyres