skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:05:48
03.02.2013
03.02.2013

vhml
-> T: kam budeš couvat? :-D
09:59:46
03.02.2013
03.02.2013

MOLSO
-> T: naskladane do nespravnej polovice ?
taak to nasere 


09:51:45
03.02.2013
03.02.2013

T
kdyby se chtěl někdo poučit....tak takhle se to NEDĚLÁ !!!



18:50:08
30.01.2013
30.01.2013

T
-> Eidy: : jojo, s tim se počítá 

18:46:41
30.01.2013
30.01.2013

Eidy
-> T: Hlavně ty šrouby zalep. Do 4-5mm materiálu to nemůžeš nijak brutálně utáhnout, takže určitě zalepit.
18:40:34
30.01.2013
30.01.2013

T
-> Eidy: : no právě, že to tak jezdíš Ty a nic se neděje, tak jen taková jistota...líbí semi, že to nebude pružit už vůbec, jestli je moje myšlenka správná 

18:35:05
30.01.2013
30.01.2013

Eidy
-> T: Ty šrouby zespoda nahoru jsou podle mě skoro zbytečný. Ale když už to tak máš, tak to nech.
18:11:40
30.01.2013
30.01.2013

T
našel jsem tam cca 4-5 mm masa, takže udělám závit do kastle a je to jen jako jistota....ta svislá stěna drží pěkně a tohle by mělo zabránit i s těma pár závitama jakémukoliv pohybu.....
18:09:11
30.01.2013
30.01.2013

T
hurá, držáky nabodovány , tak teď už to jen sehnat někoho s CO-čkem na zavaření a mezi tím jsem si hrál s příčkou...já myslím, že to bude dobrý 

07:01:33
25.01.2013
25.01.2013

T
-> čert: , -> sikula: : no taky bych tak asi dopadl :-/, ale na štěstí jsem si toho všimnul, dokud je převodovka na stole 

19:49:34
24.01.2013
24.01.2013

sikula
-> T: Strejce táta, takhle dělal jednu špajzku v garáži a pospíchal, ponk klasika proti vratům, dopadlo to tak že převodovku půlil znova a ještě lakoval kapotu a čelo 

19:24:07
24.01.2013
24.01.2013

čert
-> T: taky jsem měl od jednoho "opraváře" složeno tak, že jsem vycouvával na jedničku :)
18:02:51
24.01.2013
24.01.2013

T
-> minno: : nojo,to je tak, když povídáš a povídáš a ještě mimo jiné zmíníš "hlavně, ať nedáme obráceně diferák "



18:00:06
24.01.2013
24.01.2013

minno
-> T: daj referenciu kto ti tú prevodovku skladal, taká školácka chyba

17:41:10
24.01.2013
24.01.2013

T
-> cuker: ? nojo,ale to by mě za chvilku bolelo za krkem 

17:39:06
24.01.2013
24.01.2013

cuker
...určite by si bol na spiatočke najrýchlejší...
17:32:27
24.01.2013
24.01.2013

T
-> m8rinek: : takhle souhlas
ještě, že jsem počítal SP, jinak bych na to přišel až po nastartování




17:30:56
24.01.2013
24.01.2013

m8rinek
-> T: tak to je pak jasný, však to píšu, talíř je z druhý strany hrušky....
17:28:22
24.01.2013
24.01.2013

T
-> m8rinek: : já ti ani nevim, jen vim, že se mi točí opačně jak stará mokrá a má ten talíř na spočtení SP na druhé straně, než stará mokrá převodovka 

17:19:15
24.01.2013
24.01.2013

m8rinek
-> T: Takže Ti reparátor dal talířový kolo pod hrušku? www.skodateam.cz/Slozeni_
prevodovky_skoda_rapid_5q-
img_0dUs.jpg