T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

01:18:24
19.02.2013
Eidy
-> T: utahováním náboje to nedělej. Ložisko musíš nalisovat za vnější kroužek. Za vnitřní ho vymačkáš a brzo odejde. Kolik hřídele ti kouká z nábojů? Na obou stranách stejně?
21:28:30
18.02.2013
T
tak jsem dneska auto postavil na kola konečně....levá strana dobrá, jen na pravé asi něco neni dobře.....chybí mi tak cca 2 mm,abych mohl sešroubovat štít brzd s tou mističkou jak je v ní gufero a ať dotahuju, jak dotahuju, tak to pořád nesedí....co může vadit ? předpokládám, že ložisko, ale to by se mělo dotáhnut na své místo dotažením unašeče....takže rajtovat na klíči, dokud si to nesedne ? nebo špatná volba :-/
19:03:09
17.02.2013
T
-> Eidy: : zítra dodělám druhou stranu, položím to na zem a uvidíme, co tam najdu cca 40
jinak moje představa je tak kolem 1 mm sbíhavost a cca 2,5 st. áčka...tak uvidíme , jestli se přiblížim :-D :-/
18:44:13
17.02.2013
Eidy
-> T: Pěkně. A kolik máš odklony? Nebo kolik nastavíš?
16:06:05
17.02.2013
T
zase o kousek dál...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.02.2013 16:06:05
18:57:59
11.02.2013
T
jo a tady, kdyby se někdo divil, že mi to tak trvá…to je tak ,když si někdo řekne…to se zvládne
aktual interiér....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.02.2013 18:57:59
07:29:48
11.02.2013
T
-> ZdenoR: : nejraději bych celé auto, ale to já jen narazil na desku 1 x 05 m, tak jsem si říkal km s tim :-) zatím se nic nechystá...

-> radekp: : kéž by :-/ dneska ještě dosmrknu pár bodů a začne barvení a do víkendu je tam snad náprava zpět :-) no a pak už jen milion drobností 8
06:56:06
11.02.2013
radekp
-> m8rinek: moje 14" mají 4,2kg40
-> T: Tak co, už ti to jezdí?
23:26:30
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: Na díly co produkujete nemá :))), tam žádná pevnost potřeba není...
23:22:04
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: v našem případě má určitě smysl bavit se o pevnosti. Ta je totiž vzhledem naší technologii výroby mizerná :)
23:18:47
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: To není tak docela pravda, v porovnání s kolama ve 13" co mám doma těžké jsou, ale ostatní 6x14 kde se hmotnost pohybuje od 6,5-8,5kg to je tak nějak střed (samosebou jsou i vyjímky), ale tak v mym případě jde o seriový auto na podvozku, kterej je jen upravenej do jezditelný podoby s full weight interierem i exterierem, bez honby za úsporou hmotnosti :).

Takže jak pravím jsou dvě zásadní vlastnosti uhlíku(o pevnosti se bavit nebudem) a to hmotnost a vzhled... Jednu ale zabíjí jiné...
23:06:28
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: jakto? Vždyť každé odlehčení je prý k dobru ;)
Určitě jsou věci, kde to má větší a menší smysl. Ale tak karbonový díly nejsou třeba i o tom, že to každý nemá a neumí. Jako tvoje plechotrony. Taky by byly v absolutních číslech lepší celohlíny. A navíc se říká "neopouštěj staré věci pro nové" :)
-> vhml: tak to by mě zajímalo jak :)
22:39:15
10.02.2013
vhml
-> Eidy: i pres to bych radsi odlehcil 200 kg a pak nejak vyresil zataceni :-)
22:37:25
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: jenže vhmlova myšlenka není tak absurdní jako vážit každý doplněk z karbonu, když efekt snížení hmotnosti je zcela zabit autobaterkou, kterou nejde unést jednoruč a zbývá nám pouze vzhled. Totéž makrolon, buď to udělám, aby to mělo smysl a nebo to dělám na oko ;).
upraveno 1x, naposled 10.02.2013 22:40:18
22:34:15
10.02.2013
Eidy
-> m8rinek: ale řekl "každá váha navíc". Trochu jsem to nadnesl a za jmotnost navíc lze považovat cokoliv. Jen jsem chtěl poukázat na to, že to vždycky neplati.
22:31:57
10.02.2013
m8rinek
-> Eidy: vhml, ale mluvil o zbytečný váze, takže pokud máš baterku z náklaďáku místo 44Ah, tak je to zbytečná váha ať je kde je, bo ji ani nedobiješ. Odlehčovat 200kg z předku ani není možný, protože tolik možná podběhy s nápravou ani neváží.

Co se týče přesouvání váhy, tak ano jezdilo se závaží ve vaničce, který má větší smysl, než dvojnásobná váha nad nápravou...
22:18:39
10.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 10.02.13 22:16:56: 52
22:17:38
10.02.2013
Eidy
-> ZdrubT: mám všechno ze 4mm a pohoda i při 200 :-)
22:16:56
10.02.2013
Eidy
-> vhml: to není úplně pravda. Když vezmu škodovku a odlehčí ji o 200kg vpředu, tak to bude tragédie jízdních vlastností.
Extreme Tyres