skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> U-Geen: : nozovky nemam,ale keramiku taky ne,takze zacnu keramikou.... :-)
-> T: tu pojistku zkus sehnat bud klasickou puvodni keramickou, nebo predelat na nozovy... jeslti teda neco z toho nemas.
-> Eidy: : jojo,já si dal trasu, na kterou jsem se tesil celou dobu, co sjem stavel auto a zadarilo se :-) a je super,kdyz tem lidem spadne brada a koukaji jak muzou
a nemluve v pátek, kdyz sjem byl na ty geomterii,se tam sesel celej servis,kdo se tam motal:-)proste super pocit,kdyz vidis,ze tvoje prace se libi:-)
jinak tak porad pokukuju po nejakym tom krmeni lepsim a chtel jsem se zeptat,kdepak jsi sehnal sani prez hlavu? sis nechal delat nebo koupil i s karbecem?
se potrebuju trosku tobe priblizit,abych si stihal,kdyz uz se treba nekde potkame:-)

jinak tak porad pokukuju po nejakym tom krmeni lepsim a chtel jsem se zeptat,kdepak jsi sehnal sani prez hlavu? sis nechal delat nebo koupil i s karbecem?
se potrebuju trosku tobe priblizit,abych si stihal,kdyz uz se treba nekde potkame:-)

Při včerejší projížďce jsem jel oblíbenou motorkářskou trasou do Dubé, Je to taková Mekka motorkářů v Severních Čechách. Na konci trasy je Agipka, kde bylo asi tak 60 bikerů různého stáří a pohlaví. Omrknul jsem jejich mašiny, dal 3 cigárka a jel nazpátek. Když jsem projížděl kolem nich tak jsem slyšel jak volají "tývole čum, to je kára"
S jedním jsme si dali malej závod. Za vesnicí jsme tomu naložili, on to za mnou skládal na kolena, já to mydlil naplno a nakonec jsme skončili páč jsme dojeli kolonu šneků. Ale palec nahoru od motorkáře mě moc potěšil.
Nutno tedy podotknout, že to nebyl superbike, ale něco cestovního.

S jedním jsme si dali malej závod. Za vesnicí jsme tomu naložili, on to za mnou skládal na kolena, já to mydlil naplno a nakonec jsme skončili páč jsme dojeli kolonu šneků. Ale palec nahoru od motorkáře mě moc potěšil.

-> Eidy: ,-> afro100: : a já myslel,že jsem jen já divnej



-> Eidy 18.04.10 21:14:10:




T 18.04.10 21:00:56 napsal:
a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají,
když jedete?
Tak to je rozhodně příjemný, co si budem povídat 
a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají,
když jedete?




a jinak otázka na všechny......taky Vás tak baví, jak lidi koukají, když jedete?




-> afro100: : no karbec po pravdě je jediná věc, na kterou nebylo sáhnuto :-( ale jinak šlape a moc se v tom nevyznam,tak sjem s nim nic nedělal...ale asi budu muset :-) a lanko zkusím :-)
-> havlik: : jojo asi máš pravdu
-> Eidy: : filtr je za pumpou,jak vidno na předposlední fotce...
na pojistku kouknu,ale už jsem s ní strávil tolik čase,že už tomu moc nevěřim
a za palec nahoru dík
teď už se jen dokopat a znova to vyndat a udělat pořádně carbonový 
-> havlik: : jojo asi máš pravdu

-> Eidy: : filtr je za pumpou,jak vidno na předposlední fotce...
na pojistku kouknu,ale už jsem s ní strávil tolik čase,že už tomu moc nevěřim


a za palec nahoru dík


-> T: Zní to slibně
Karbec - vyčistit a pokud nemáš, tak dej filtr před pumpu. Po roce měním a vždycky je plnej bordelu.
Pojistka - takhle občas zlobí neutažený spoj pod šroubem u pojistky nebo napůl vypadlej kabel. Mrkni na to.
Chlazení - palec nahoru

Karbec - vyčistit a pokud nemáš, tak dej filtr před pumpu. Po roce měním a vždycky je plnej bordelu.
Pojistka - takhle občas zlobí neutažený spoj pod šroubem u pojistky nebo napůl vypadlej kabel. Mrkni na to.
Chlazení - palec nahoru

-> T: tak si měl dát prostěradlo a přes to ten igelit tohle bude jak šmirgl stejně se pod to trošku napráší a jak se to bude hejbat ti to bude brousit lak
-> T: treba vycistit karbec, u tacha skus premazat lanko v bovdene, mne skakalo tacho do cca 60 do 40 neukazovalo nic .. premazal som a ukazuje stale ...
jo a brzdy zase po ovzdušnění dobrý....tak jsem zvědavej,co to bude dělat zase po pár dnech....
jo an ejde mi tachometr....jen když prudce zabrzdím,tak naskočí na chvilku a pak zase nic,kde je chyba?
jo an ejde mi tachometr....jen když prudce zabrzdím,tak naskočí na chvilku a pak zase nic,kde je chyba?

takže pěkné počasí a konečně jsem tedy auto projel dál než,kolem Příbrami.....takže poznatky :-)
najeto cca 80km, jízda pěkný, jede hezky,auto pěkně drží, prostě jsem se konečně zase svezl nějakym zadohrabem :-) ale teď teda ty špatný poznatky....
dojel jsem domu,ale....jednou auto po takový ostřejší zatáčce se začalo dusit při přidání plynu.....až úplně chcíplo,tak jsem ho ještě nadlábl a proste při přidání,zase dusilo se...motor šel,ale nesměl se přidat plyn,nicméně jsem ho přidal a auto chcíplo a pak po nastartování už bez problému....kde může být problém?
pak mi pořád vypadává pojistka číslo 2....z ničeho nic proste zhasne auto a konec,stačí jen na ní sáhnout a už jedu...ale konratky očištěny,obroušeny a pořád to zlobí.....a když jsem na ni sahal naposledy,tak byla teplá....je někde chyba?
a najo poslední věc je chlazení.....nejsou ještě žádná vedra,ale zdá se,že to funguje :-)
najeto cca 80km, jízda pěkný, jede hezky,auto pěkně drží, prostě jsem se konečně zase svezl nějakym zadohrabem :-) ale teď teda ty špatný poznatky....
dojel jsem domu,ale....jednou auto po takový ostřejší zatáčce se začalo dusit při přidání plynu.....až úplně chcíplo,tak jsem ho ještě nadlábl a proste při přidání,zase dusilo se...motor šel,ale nesměl se přidat plyn,nicméně jsem ho přidal a auto chcíplo a pak po nastartování už bez problému....kde může být problém?
pak mi pořád vypadává pojistka číslo 2....z ničeho nic proste zhasne auto a konec,stačí jen na ní sáhnout a už jedu...ale konratky očištěny,obroušeny a pořád to zlobí.....a když jsem na ni sahal naposledy,tak byla teplá....je někde chyba?
a najo poslední věc je chlazení.....nejsou ještě žádná vedra,ale zdá se,že to funguje :-)
-> Martin14: : no vždyť souhlas




-> T: No ja ti to reknu na rovinu.VUBEC SE TI TO NEPOVEDLO :-D. Kdyz to porovnam se svym tak mas uplny vrak :-D :-D
-> Fifa: : děkuji za poklonu,ale dokud to někdo neuvidí na vlastní oči,tak nevěřim, že se to povedlo, jak to vypadá na fotkách
jinak výfuk by bodnul no :-D ale radši počkam,mam doma příčnák,jen svody časem udělat no....

jinak výfuk by bodnul no :-D ale radši počkam,mam doma příčnák,jen svody časem udělat no....
-> T: Máš to pěkný. Carbonováním bysis skoro mohl slušně přivydělávat.
Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
Ještě by to chtělo erkový svody a výfuk, abys měl kolem chladiče víc místa. Práce celkově pěkná, je vidět že tomu dáváš spoustu času.
a konečně zase jedna venkovní....všechno jen z mobilu,ale přeci...jezdim a jezdim,abych testoval a testoval a vychytával mouchy...to bude zase témat s problémem 
