
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Yogi55: : děkuji uctivě
-> Eidy: : no to já taky no,zatím na zkoušku a pqak kdyžtak ještě opracuju....proč tam dávat něco ošklivýho a těžkýho,když tam můžu dát něco lehkýho a hezkýho

-> Eidy: : no to já taky no,zatím na zkoušku a pqak kdyžtak ještě opracuju....proč tam dávat něco ošklivýho a těžkýho,když tam můžu dát něco lehkýho a hezkýho

-> T: Tak panáček si hraje opět s karbonem. Tentokrát u chladiče koukám. No, jsem zvědavej na účinek.
pekne si sa s nou pohral, ked si porovnam fotku pred a po, je to krasa
-> T: Tak to máš blbý.
No hele, na mě je ta koule fakt malá takže nic.
No hele, na mě je ta koule fakt malá takže nic.

-> Eidy: : bohužel,protože jdu do práce :-( přehodily nám svátek na pátek :-(
a co ta řadička teda?
a co ta řadička teda?
-> T: Tak jak, přijedeš do Mostu? Mám pro tebe nachystanou alcantaru.
-> T: jo už sem to tak nějak zjistil:))

-> havlik: : koukni k Eidymu a pochopis o co jde :-P jinak mozna se najde jeste nejaka ta kulicka navic 

-> T: no myslel sem hlavici:D
-> havlik: : kulisa? ta je pokud vim seriova,copak se ti na ni tak libi? :-)
-> T: myslíš tu kulisu řadící páky to vypadá pěkně :)) nebyla by eště jedna:D:D
-> ZdrubT: : jojo,taky jsem koukal na to tvoje :-) hezky ale asi to taky vzdavam,at je na to cas prez zimu a dotahne se to do konce :-) jo a s tou garazi je to skoda no,kdyby to bylo prez zimu venku :-(
-> T: Koukám,jak ti to jde. Jak krásně pokračuješ. Je to paráda. Já jsem to svoje oranžový pro letošek vzda. Akorád schánim, kem ho uklidit do jara, aby nemoklo a nepršelo na něj.
-> Tomo: : nojo ale to stoji penizky :-D koupit muzu kdekoliv...ale nejsou ted penizky moc na auto ale radasi na bydleni...ale tohle je zatim zajimava cena,pockam do konce aukce kam se to vysplha :-P
dik
dik

-> T: nasiel som nieco lepsie :)
www.aukro.cz/item76285239 4_skoda_100_110r_chromove_ narazniky.html
www.aukro.cz/item75763497 1_narazniky_skoda_100.html

www.aukro.cz/item76285239 4_skoda_100_110r_chromove_ narazniky.html
www.aukro.cz/item75763497 1_narazniky_skoda_100.html


-> Tomo: : no klidně ,ale jak ji dostat ke mě domu? :-D a nebo bys mi neposlal nárazníky? :-P
-> Eidy: : no je to po pravdě jedna z největších inspirací tohle auto :-) ale mam ještě jednu představu v pc
jak to vypadá s tou alcantarou?

-> Eidy: : no je to po pravdě jedna z největších inspirací tohle auto :-) ale mam ještě jednu představu v pc

jak to vypadá s tou alcantarou?


Náhodou černá s chromem a hliníkem může vypadat velmi dobře, viz. www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=71&...
www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=71&...
www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=71&...
www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=71&...
www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=71&...