skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ : 742.12
Model :Škoda 120L rok výroby 1986
Barva : Hnědá skořicová 2301
Výkon: 36,7/5000
Převodovka : 4Q (mokré poloosy)
Palivo : Benzín
Začátkem září bylo auto rozebráno a začala kompletní renovace ...
VÍCE FOTEK V KOMENTÁŘÍCH
Model :Škoda 120L rok výroby 1986
Barva : Hnědá skořicová 2301
Výkon: 36,7/5000
Převodovka : 4Q (mokré poloosy)
Palivo : Benzín
Začátkem září bylo auto rozebráno a začala kompletní renovace ...
VÍCE FOTEK V KOMENTÁŘÍCH
Chester škoda - komentáře:
20:24:25
24.10.2013
24.10.2013

Chester škoda 120
zkouška , které bodyčko bude lepší
17:23:52
20.10.2013
20.10.2013

Chester škoda 120
Důkladně odstraněna asfaltová ochrana na podvozky ( asi tlumex ) z celého předku . Nakonec jsem ani nečekal, že to půjde takhle dolů . Za pomoci horkovzdušné pistole ,špachtle , 2 litrů ředidla a hromady času se mi to podařilo takhle očistit 

17:17:02
20.10.2013
20.10.2013

Chester škoda 120
.
17:16:20
20.10.2013
20.10.2013

Chester škoda 120
.
23:01:47
23.09.2013
23.09.2013

Pavel P..
-> šadesa: jj ale když už je potřeba tak je nutný použít něco co udělá silnou vrstvu... za mě Tlumex Plast Plus nebo Special... obyč Tlumex Plast už taky stojí za hovno, moc řídký, nekreje... 

22:53:11
23.09.2013
23.09.2013

šadesa
-> Pavel P.. 23.09.13 22:47:44: jednoduše řečeno plastizol ničím nenahradíš

22:47:44
23.09.2013
23.09.2013

Pavel P..
-> šadesa: body taky neni výhra ale když se dobře nanese na základovku a né nějaká obyčejná 930 tak je srovnatelná s plastizolem... kdežto rezistin je pouze mastná voda která se za rok omeje a nic tam neni....
22:39:20
23.09.2013
23.09.2013

šadesa
-> Pavel P.. 23.09.13 17:20:17: jo už jsem viděl pár míst po ošetření body a jak se pod tím krásně drží vlhkost
a plastizol není body
a plastizol není body
22:27:33
23.09.2013
23.09.2013

Chester škoda 120
-> šadesa: to si nemyslím , ten plastizol z výroby je svatej a drží jak přibitej, ani flexou jsem ho nemohl dostat dolu no a doufám ,že to body bude něco stejného . Co kdysi dědoj stříkali podvozek nějakým gumoasfaltem či co to je , možná to je ten rezistin to nevím ,tak z podběhu sem ho dostal rejžákem a ještě jsem si všiml, za velkého tepla to dokonce i začalo kapat z podvozku
nic podobného nechci už ani vidět
mastný to je, tahá se to
teď to z prahů dostávám ředidlem



17:20:17
23.09.2013
23.09.2013

Pavel P..
-> šadesa: hmmm to jo teda, dobrá rada nad zlato.... myslíš že tam ve fabrice dávali plastizol jen tak pro srandu? rezistin je akorát mastná asfaltová řídká sračka která je vhodná tak do dutin nebo jednou za rok tim nastříkat spodek... pro kamínkům a bordelu co lítá od kol jen potřeba silná pružná vrstva né mastná voda.

16:55:38
23.09.2013
23.09.2013

šadesa
-> Chester škoda 120 23.09.13 16:47:59: s body nevydrží lepší je rezistin

16:47:59
23.09.2013
23.09.2013

Chester škoda 120
tak a bude se patlat
doufám , že podvozek a vyvařené části vydrží chvíli bez koroze

19:29:07
21.09.2013
21.09.2013

Chester škoda 120
-> afro100: už jsem si to dotvaroval odbrousil jsem jeden bod a zaklepal , teď už to pasuje krásně 

10:00:38
21.09.2013
21.09.2013

afro100
-> Chester škoda 120: to zaklepni kladivom ten spodok v hrane .. sa to ohne podla prahu a bude to gut
19:28:23
17.09.2013
17.09.2013

Chester škoda 120
jediné co mě štve je napojení levého lemu na práh to si budu muset nějak upravit . Vršek pasuje , ale spodek je delší než práh
19:24:34
17.09.2013
17.09.2013

Chester škoda 120
pravý lem
19:23:35
17.09.2013
17.09.2013

Chester škoda 120
levý lem
19:22:50
17.09.2013
17.09.2013

Chester škoda 120
ani se nemusel měnit celý práh 
