
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tož tohle je moje Š 130L po dědovi. Je to vůbec první 130ka kterou jsem měl tu čest řídit. Stačilo jedno svezení a propadl jsem jejím čtyřpístkovým brzdám, pětikvaltu, motoru, vlečce......prostě všemu co dělá stotřicítku stotřicítkou.
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
Nějaké ty data:
Škoda 130L
Vyrobeno: v.r. 1986 v Mladé Boleslavi
Barva: šípková červeň
Najeto: cca. 45 000 km
Moje plány jsou že ji budu decentně vylepšovat, a tím pádem zůstane rapid v originále.
Motor
Trochu leklá ryba zajetá dědkostylem se sklonem k detonačnímu spalování. Proto jsem rozhodl že do ní poputuje 742.136 původně určený do rapida.
V létě 2015 prozatimní motor 742.136 od Pecy nasazen a legálně zapsán do TP.
Nový motor od podzimu 2022.
Blok 742.136, odlehčená kliková hřídel s ojnicemi a písty fabie 1,4, odlehčený setrvačník, odpružená lamela spojky, hlava felicie Mpi s vahadly fabia, vačka 265°, kompresní poměr 10,3 :1. Odhadovaný výkon 90Hp.
Stavěl Vrbamotorsport.
Jede úžasně, a auta jako je dvojková Octavie mají opravdu problémy při předjiždění.
Náskok před ŠKODA 120GLS M1
▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ▓▓▓ ░░░ ░░░ ░░░ ░░░
80% ........................ ....................... . ...................... ......................... .................Mám diktátora, ale nemám tu drzost jezdit s neúctou k životu jako ŠKODA 120 GLS M1 –20% . :-( ,ale na druhou stranu mi to brzdí jako šlak :-D
*Pa/ J3ster / Š 130L - komentáře:
22:36:29
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
-> Pavel P..: Na tom plastizolu blatníky držely jak hebrejská víra. Hádej čím jsem je sundal.

22:27:30
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
.
22:26:39
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
.
22:25:57
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
.
22:25:03
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
.
22:23:56
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
...a druhá strana:
22:21:14
05.08.2013
05.08.2013

J3STER
-> Pavel P..: Myslím si že to není tak špatné. Byly tam jen dvě direčky v pravé "P" kapse (Pavel.."P" kapse
) Tady je druhá direčka.

21:03:13
05.08.2013
05.08.2013

Pavel P..
fuj to je ale rezatice

19:06:44
05.08.2013
05.08.2013

peter55
-> J3STER: jej presne taka ista ako moja

16:12:54
17.04.2013
17.04.2013

Dakos
Ty liťáky tomu nesluší, ale mé stovce by slušely




15:33:52
17.04.2013
17.04.2013

Peca
Kola nemají chybu!!! 

13:29:21
17.04.2013
17.04.2013

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> J3STER: Takže řešení stejná jako já?
21:01:54
11.03.2013
11.03.2013

J3STER
Upravený držák tlumiče v pravo, a origo na levo.
20:59:58
11.03.2013
11.03.2013

J3STER
Aby jste viděli že něco dělám.

23:28:19
03.12.2012
03.12.2012

J3STER
-> Bajou: Bowden, servo?