čert / Škoda 105L 1.4 čert / Škoda 105L 1.4

komentáře | popis | fotky | čert | 11.06.20 06:50 | 156x v oblíbených
Auto je původem Škoda 105L r.v. 1987. Já jsem majitelem od r. 2001. V roce 2003 proběhla přestavba na S130 s motorem 781.136. V roce 2007 oprava karoserie a při té příležitosti nový motor (fabia v bloku 781.136). Původní bílou barvu nahradila modrá.

Karoserie:
-nový lak - modrá dynamik (4590)
-kompletně vyvařeno, nové blatníky, prahy, zadní lemy
-odstraněny trubky na hever -> vyztuženy místa pro hever na začátku a konci prahu - pro použití heveru z FEL
-spínačka a zámky z FEL včetně víčka nádrže + kryt víčka nádrže z FAB (elektricky ovládané otvírání)
-kryty klik z FAV
-4-očko + maska
-prodloužení střechy s brzdovým světlem
-elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka z FEL, ovladač z OCT
-podvozek ošetřen HB BODY 932
-dutiny HB BODY 900
-bílé kryty předních a bočních blinkrů
-zadní světla červenobílé
-ostřikovače FAB
-motorek stěračů z FEL
-raménka stěračů upraveny z FEL + delší stěrače
-střešní okno
-elektrické otvíraní předního a zadního kufru
-plynové vzpěry na předním a zadním kufru
-folie na oknech - přední boční 70% propustnost, ostatní okna 20% propustnost
-čelní sklo s modrým pruhem
-centrální zamykání
-alarm
-vzpěra mezi předními tlumiči
-odhlučnění motorového prostoru - motorový prostor polepen prošitou skelnou rohoží potaženou hliníkovou fólií
-přední plastové podběhy


Podvozek:
-Přední náprava:
- vyztužená dle L/A
- stabilizátor průměr 18mm
- tvrdé silentbloky uložení stabilizátoru
- L/A pružiny délka (délka 260mm)
- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)
- kotouče s vnitřním chlazením
- náboje s roztečí 4x100 a 4x108
- strmější hřebenové řízení 2,8 ot
- ošetřeno HB BODY 932

-Zadní náprava:
- vyztužená dle L/A
- zesílené úchyty šikmých ramen
- pružiny délka 406 mm; o 30% tvrdší než sériová vlečka
- přitvrzené tlumiče (o 30% tvrdší než sériové)
- brzdové válečky 22mm
- nový zadní náboj s roztečí 4x100, 4x108 a 4x130 plus převrtaný buben
- ošetřeno HB BODY 932

-brzdový posilovač z FEL
-HBV 22 mm
-kola: pavučiny 6J x 14, pneu 175/65 R14


Motor:
-blok 781.136
-klika, vložky, písty, ojnice FAB
-vačka motorexcel 265/257
-hlava FAB
- zvětšené kanály 28mm
- úprava sedel ventilu
- úprava spalovacího prostoru
- snížena na kompresní poměr 10,6
-převařené saní FAV, slícované s hlavou
-expanzní nádržka OCT
-hliníková olejová vana
-olej polosyntetika MOGUL GX-FE 10W-40
-přertyskovaný karburátor LEKR
-zapojené vyhřívání sání
-upravená řemenice FEL, předělaná na klínový řemen
-odlehčený setrvák FEL 1.3
-přítlačnák FEL 1.6
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-přítlačný talíř SACHS
-bezkontaktní rozdělovač pro 136X
-zapalovací svíčky DeNSO Iridium IK20
-výfuk S110R, svody vlastní výroby na FAVo potrubí
-alternátor 70A
-rychloběžný startér FEL
-filtrační nádobka na odvětrání klikové skříně
-uložení motoru na silentblocích FAV

Převodovka:
- 5q - stálý převod 4,22
- I 3,80 série 5°
- II 2,12 série 5°
- III 1,41 série 5°
- IV 0,96 série 4°
- V 0,74 sixta
-tvrdý silentblok převodovky
-převodový olej Castrol 75W/90
-železný kloub řazení
-úprava těsnění hokejky
-úprava těsnění náhonu rychloměru

Interiér:
-ošetřeno HB BODY 910 + lak
-tříramenný volant (upraven tak abych dosáhl na páčky + věnec z 4ramenýho volantu z FEL)
-lucasy z FEL
-cyklovač stěračů FEL
-ovládaní topení z FAV
- přerušovač blikačů FEL
-loketní opěrka
-stropní světlo z FEL (před zrcátkem)
-vzadu boční stropní světla z OCT
-stropní madla FEL
-přední a zadní sedačky FEL
-přední a zadní pásy FEL
-elektrické ovládaní oken (ovladače OCT)
-zámek řadící páky ( čertlock :-) )
-autorádio + 4x repro (nějaký noname, nějak to hraje a to mi zatím stačí:))
-upravené teplovody topení
- přístrojový štít
- přístrojovka z FEL zabudována v IPUR palubce
- grafika budíků ve stylu fabia RS (phexsys)
- změna některých kontrolek na spodní liště (phexsys)
- modré podsvícení
- nerezové obroučky (phexsys)
- LEDky místo žárovek
- zabudováno cyklotacho
- přepínání funkcí cyklotacha pravou páčkou pod volantem (první poloha od sebe)
- kontrolka sytiče/otevření druhého stupně
- kontrolka parkovací brzdy

čert / Škoda 105L 1.4 - komentáře:

18:11:42
21.06.2011
čert
-> Čokin: -> havlik: nemá to teď vůli :)
15:42:18
21.06.2011
Péďa17
-> čert: pěkná škodovka,šup do oblíbených
08:41:21
21.06.2011
Čokin
-> čert: Stejná ot jako havlík.
08:35:18
21.06.2011
havlik
17:49:01
23.03.2011
čert
17:48:41
23.03.2011
čert
konečně jsem opravil plastovej podběh. Nevydržel bráchovo výlet do pole:)
před:
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 23.03.2011 17:48:41
10:11:07
27.01.2011
čert
-> Klubko_: jj zatepleny to mam taky, ale furt je to plech a trvá dlouho než se ohřeje
09:42:57
27.01.2011
Klubko_
-> čert: to mam v planu jako dalsi evoluci 1 ten puvodni otvor zavarit a nechat jen pruchod pro husi krk. A je to uplne supr, proste z toho jde teplej vzduch. Uz driv jsem experimentoval se zateplenim ze strany od nadrzky ostrikovacu, ale to nepomohlo.
08:28:57
27.01.2011
čert
-> Klubko_: aby ti šlo něco na okno zkus utěsnit u bočních výdechů husí krk, tak aby šel vzduch pouze husím krkem. Potom ten vzduch který se tam dostane na vstupu kolem husího krku bude muset ven pouze výdechama na okno 4
08:09:38
27.01.2011
čert
-> Klubko_: ten třetí husí krk je dlouhej asi jen 5 cm. Pravě proto aby něco šlo na okno 4 Do bočních výdechů jdou pouze dva...
A co, topí to líp?
22:39:30
26.01.2011
Klubko_
-> čert: cus, tak jsem natahl topenim taky husi krky 6 jen jsem nepouzil 3x20mm, ale 1x40mm myslim je ten prumer. Ale asi se mi trochu zhorsil ofuk okna. S tema 3ma to bylo uplne zabity na okno.
A tady mam trochu problemek, kdybys vedel, co s tim.
skoda-virt.cz/cz/.../1212 62-topeni-24?gotopost=2...
17:30:22
26.11.2010
čert
-> izzy125: díky6
11:54:35
26.11.2010
izzy125
krasna ide k oblubenym 6 1
16:24:00
24.11.2010
čert
-> squalo: : 1
-> Marcius: dík
vešly, udělal jsem tu lištu širší
07:35:00
24.11.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> čert: pěkná práce, tak nakonec se vešly 1
19:27:51
23.11.2010
squalo
ty vole tie budiky su brutal4 2
19:21:05
23.11.2010
čert
o víkendu jsem zadělal přídavný budíky, ještě mě čeká dodělat středovej panel...
zvětšit čert / Škoda 105L 1.4 - obrázek od čert vložen 23.11.2010 19:21:05
14:28:25
21.06.2010
čert
-> Marcius:
normálně se přidělává do lemu blatníku (co jsem tak viděl). To jsem nechtěl, tak jsme to udělal viz příspěvek 25.04.10 20:16:32. Na lemu blatníku nejsou vidět žádný šroubky.
Do podběhu jsem to navrtal. Taky se mi nechtělo to vrtat do podběhů, ale jinak jsem to nevymyslel, tak jsem to nakonec provrtal a utěsnil silikonem a je to taky v pohodě, zatím :)
upraveno 2x, naposled 21.06.2010 14:28:52
Extreme Tyres