Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

08:52:29
28.07.2012
Mates
-> Shatter: Dík, ale lak není nejlepší.

-> peter l: Mě taky štvalo vždy, když jsem je chtěl koupit a po každý byl někdo rychlejší.
21:18:17
27.07.2012
peter l
Joj jak ma seru tie kolesa8 8 8
19:24:30
27.07.2012
Shatter
-> Mates: neuveriteľne dobre vyzerá to auto.. to bude asi tými kolesami a skvelým lakom ;)
17:38:26
27.07.2012
Mates
-> Čokin: Možná, že bylo ohnuté, ono na našich silnicích se není čemu divit.Pokud to najdeš budu rád když tak mail mám kartě
upraveno 1x, naposled 27.07.2012 17:42:33
17:34:39
27.07.2012
Čokin
-> Mates: To bude ohlé nějaké rameno nebo zkroucená nápravnice, při skládání šli čepy všechny celkem v pohodě nasadit? Pokud najdu zkusím oskenovat svůj protokol z geomky, řešil jsem geomku u borce co to dělá i na závodáky a nastavovali jsme to na vrchy.....nemůžu si to vynachválit.
17:28:25
27.07.2012
Mates
-> radekp: Geometrie je špatná pravé kolo, kde má mín podložek je větší odklon než druhé asi je něco špatně.Odklony -0°32' a -1°07' a bylo až -1°27' takže se bude předělávat znovu.To auto je začarovaný kruh, geometrie se udělá doma a na nějakou 3D se vykašlu. Chtěl jsem sbíhavost 2mm a oni to mají ve stupních, prý 0°08' je 1,5mm když tam je podle origo hodnot max 0°15' , to je nějaké divné.
upraveno 1x, naposled 27.07.2012 17:29:33
12:10:14
27.07.2012
radekp
-> Mates: takže tak 1,5 stupně...
12:05:34
27.07.2012
Mates
-> radekp: Na jedný straně jsem dal 7mm a na druhé 8mm,ale je to maximum.
12:00:36
27.07.2012
radekp
-> Mates: Kolik se ti povedlo udělat?
11:54:36
27.07.2012
Mates
Auto už je zpět na kolech 1 a pojede na geometrii, snad půjde vyladit odklon.
11:59:55
20.07.2012
Mates
Přední náprava je opět venku budou se dělat odklony.

Jinak prodám pneu Michelin Energy 185/70 r13 jeté 150km za 3500,- viz popis auta nebo inzerce, pokud máte někdo zájem, tak napište
upraveno 2x, naposled 27.07.2012 11:53:54
20:01:21
11.06.2012
Mates
-> Placko: dík, kola udělaly hodně a fotky od Honzy též . 2 2
19:10:24
11.06.2012
Placko
tie posledné foto 9 to fakt čumím 9 2 náádhera 2 4
10:06:19
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Asi co kus to originál.
Zkoušel jsem taky jak brzdí, ještě nejsou moc zajetý, ale brzdilo to hezky na to jakou hmotu to musí ubrzdit díky kolům3
09:44:23
11.06.2012
minno
-> Dušan: fungujú bezvadne, či už prudký kopec, alebo diaľnica, brzdí to úžasne, to všetko do rýchlosti 40 km/h3

Ale nie, robím si srandu. Ale tak ja som s tým celkom spokojný. Mám to do bežnej premávky, ale občas dávam brzdám tiež pekne zabrať, a zvládlo to aj zjazd z Hochalpenstrasse, z bŕzd sa vtedy dymilo a brzdilo to stále pekne a aj brzdí. Takto dlho mi ešte nevydržali žiadne brzdy ako teraz u 4p+vlečka.
upraveno 1x, naposled 11.06.2012 09:45:18
09:39:01
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: kupoval jsem je na jare 2010 a byly na nich stejne napisy jako ma Mates
09:34:06
11.06.2012
Dušan
-> minno: a zkousel jsi s nema zabrzdit ? 3
09:11:04
11.06.2012
Mates
-> jarda.u1: Origo mám celkem dost, ale jsou jeté a moc masa už tam asi není, jinak bych je taky nechal.
09:10:18
11.06.2012
minno
-> jarda.u1: a kedy si ich kupoval? Možno ak to boli ešte nejaké staršie kusy. Ale teraz za posledný cca rok viem o viacerých ľuďoch čo má na vlečke nové druhovýrobné bubny, také isté ako má aj sem Mates na fotkách, a všetky bez problémov.
09:08:02
11.06.2012
jarda.u1
-> minno: tak jsem mel proste smulu na zmetky.Ted jsem nechal stocit ty puvodni origo a je to v poradku...
Extreme Tyres